Zwroty i reklamacje
Zwrot produktu
- Zgodnie z przepisami, jako klient możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki ze sklepu.
- Zwracany produkt zostanie przyjęty przez sklep, jeżeli nie będzie nosił śladów używania. Oznacza to, że towar musi być fabrycznie zapakowany oraz zawierać wszystkie jego elementy. Towar nie może być otwierany, używany, wyjmowany z oryginalnego opakowania lub posiadać naruszoną folię zabezpieczającą. W przypadku, gdy powyższe warunki nie zostaną spełnione, to zwrot produkt nie zostanie przyjęty, a produkt zostanie odesłany na koszt klienta.
- W celu dokonania zwrotu należy:
- Poinformować sklep przed upływem 14 dni o odstąpieniu od umowy wysyłając oświadczenie na adres sklepu: Desa Labs Sp. z o.o., Zygmunta Starego 24A/9, 44-100 Gliwice lub mailowo: biuro@freeskin.pl
- Zapakować produkt w nienaruszonym stanie wraz z całą jego zawartością oraz oświadczeniem. Pamiętaj, aby produkt został należycie zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu.
W ciągu 7 dni roboczych zostaniesz poinformowany o stanie dostarczonego produktu do sklepu i gdy zostanie spełniony warunek z punktu 2, sklep dokona zwrotu pieniędzy na Twoje konto używając tego samego sposobu płatności, który został użyty podczas dokonania zakupu. Zgodnie z przepisami, kwota dotycząca zwrotu środków zostanie powiększona o koszt najniższej wysyłki towaru ze sklepu do klienta. Koszt odesłania towaru do sklepu ponosi klient.
Pobierz Formularz zwrotu_Freeskin
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotu zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem: biuro@freeskin.pl.
Reklamacja produktu
1.Odbiór paczki od przewoźnika (kurier/paczkomaty)
- Zanim odbierzesz paczkę od kuriera lub z paczkomatów sprawdź czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu zewnętrznemu w trakcie transportu. Jeśli tak, to doradzamy odmowę przyjęcia przesyłki i prosimy o niezwłoczny kontakt: biuro@freeskin.pl
- Jeśli odbierzesz uszkodzoną przesyłkę zachęcamy do otworzenia paczki w obecności Kuriera/paczkomatów i sporządzenia protokołu szkody. Ułatwi nam to proces składania reklamacji u przewoźnika.
2.Zgodnie z przepisami, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji na zaistniałe wady fabryczne produktu lub jego niezgodność z opisem.
W celu dokonania reklamacji należy:
- Poinformować sklep przed upływem 60 dni o złożeniu reklamacji i wysłać formularz reklamacji na adres siedziby sklepu Desa Labs Sp. z o.o., Zygmunta Starego 24A/9, 44-100 Gliwice lub mailowo biuro@freeskin.pl
- Zapakować produkt w oryginalne opakowanie oraz dołączyć formularz reklamacji. Pamiętaj, aby produkt został należycie zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu.
- Sklep rozpatrzy Twoją reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, otrzymasz na adres email uzasadnienie decyzji sklepu. Jeżeli w tym terminie sklep nie odniesie się do złożonego zgłoszenia reklamacyjnego reklamacje uznaje się za uzasadnioną.
- Zgodnie z uznaną reklamacją, produkt wadliwy zostanie wymieniony na nowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, sklep dokona zwrotu pieniędzy wraz z kosztami pierwszej dostawy produktu do klienta. W przypadku, gdy reklamacja nie została uznana, sklep skontaktuję się z Tobą i ustali czy produkt zostanie zwrócony na koszt klienta czy zostanie zutylizowany.
Pobierz Formularz reklamacji_Freeskin
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących składania reklamacji zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem: biuro@freeskin.pl.